Практика допродажів в салонах краси: вибір технік, перспективи співпраці з Shelly™
Техніки допродажів. Ефективна робота з клієнтами
Бути успішними в індустрії краси в умовах жорсткої конкуренції непросто. Клієнта потрібно якось залучити й утримати, паралельно домагаючись того, щоб він приносив якомога більший прибуток. У такій ситуації на допомогу приходять техніки додаткових продажів, які допомагають задовольнити потреби клієнта з максимальною вигодою для бізнесу і репутації. Вони відрізняються підходом, складністю виконання і результативністю. В даному огляді ми розповімо, як використовувати додаткові продажі в салоні краси, щоб виділятися на тлі інших, формувати позитивний імідж і при цьому набагато більше заробляти.
Що таке крос продажі та апсейлінг?
Метою будь-якого бізнесу є отримання прибутку, але в сфері послуг особливо важливо, щоб застосовані для досягнення цього методики були не на шкоду іміджу компанії і забезпечували задоволеність клієнтури. Допродажі, «перехресні продажі», або Cross-sell, - це пропозиція супутнього або взаємопов'язаного товару крім того, який людина вже придбала. Наприклад, тому, хто приходить зробити педикюр або манікюр в вашому салоні, можна сміливо запропонувати купити засоби для домашнього догляду за нігтями Shelly™: СПА-ванни, креми, лосьйони і т.д. Суть додаткових продажів не в тому, щоб стимулювати клієнта витратити гроші на «дурницю», а отримати додаткову користь від відвідування за рахунок спеціально підібраних для нього товарів.
Ще один спосіб підвищити прибутковість роботи компанії - використовувати техніку Up-sell, яку ще називають «продажі вгору» або апсейлінг. В даному випадку мається на увазі заміна початкового продукту на альтернативний або більш дорогий з таким посилом, що від нього людина отримає набагато більше користі і задоволення. Наші партнери отримують можливість пропонувати відвідувачам не тільки стандартний нігтьовий сервіс, а повноцінний СПА-манікюр або педикюр з інноваційними фірмовими масками і професійним масажем.
Залежно від особливостей роботи салону можна застосовувати одну або обидві техніки продажів, головне - бути впевненими в якості продукції, що продається, а це допоможе забезпечити пряме співробітництво з нашою компанією-виробником натуральної косметики.
Як домогтися збільшення середнього чека?
Ось кілька рекомендацій, які допоможуть домогтися підвищення прибутку за рахунок додаткових продажів та збільшити середній чек від 30% до 50%:
- пропонуйте різноманітні знижки та робіть індивідуальні спецпропозиції постійним та новим клієнтам;
- розміщуйте супутні товари на видному місці в холі і кабінетах майстрів, щоб у людини відразу виникав до них підсвідомий інтерес;
- розширюйте спектр пропонованих додаткових товарів;
- враховуйте вартість вихідного товару;
- не соромтеся прямо пропонувати щось купити;
- навчіть персонал принципам продуктивного спілкування з клієнтами.
Про додаткові процедури з продуктами від Shelly™, які значно впливають на підвищення середнього чеку та збільшення продажів ми розповімо в наступних статтях.