Кошик покупок (0)
Ваш кошик порожній :(
Практика допродажів в салонах краси: вибір технік, перспективи співпраці з Shelly™

Практика допродажів в салонах краси: вибір технік, перспективи співпраці з Shelly™

498
0
25 Червня, 2021

Техніки допродажів. Ефективна робота з клієнтами

Бути успішними в індустрії краси в умовах жорсткої конкуренції непросто. Клієнта потрібно якось залучити й утримати, паралельно домагаючись того, щоб він приносив якомога більший прибуток. У такій ситуації на допомогу приходять техніки додаткових продажів, які допомагають задовольнити потреби клієнта з максимальною вигодою для бізнесу і репутації. Вони відрізняються підходом, складністю виконання і результативністю. В даному огляді ми розповімо, як використовувати додаткові продажі в салоні краси, щоб виділятися на тлі інших, формувати позитивний імідж і при цьому набагато більше заробляти.

Що таке крос продажі та апсейлінг?

Метою будь-якого бізнесу є отримання прибутку, але в сфері послуг особливо важливо, щоб застосовані для досягнення цього методики були не на шкоду іміджу компанії і забезпечували задоволеність клієнтури. Допродажі, «перехресні продажі», або Cross-sell, - це пропозиція супутнього або взаємопов'язаного товару крім того, який людина вже придбала. Наприклад, тому, хто приходить зробити педикюр або манікюр в вашому салоні, можна сміливо запропонувати купити засоби для домашнього догляду за нігтями Shelly™: СПА-ванни, креми, лосьйони і т.д. Суть додаткових продажів не в тому, щоб стимулювати клієнта витратити гроші на «дурницю», а отримати додаткову користь від відвідування за рахунок спеціально підібраних для нього товарів.

Ще один спосіб підвищити прибутковість роботи компанії - використовувати техніку Up-sell, яку ще називають «продажі вгору» або апсейлінг. В даному випадку мається на увазі заміна початкового продукту на альтернативний або більш дорогий з таким посилом, що від нього людина отримає набагато більше користі і задоволення. Наші партнери отримують можливість пропонувати відвідувачам не тільки стандартний нігтьовий сервіс, а повноцінний СПА-манікюр або педикюр з інноваційними фірмовими масками і професійним масажем.

Залежно від особливостей роботи салону можна застосовувати одну або обидві техніки продажів, головне - бути впевненими в якості продукції, що продається, а це допоможе забезпечити пряме співробітництво з нашою компанією-виробником натуральної косметики.

Як домогтися збільшення середнього чека?

Ось кілька рекомендацій, які допоможуть домогтися підвищення прибутку за рахунок додаткових продажів та збільшити середній чек від 30% до 50%:

  • пропонуйте різноманітні знижки та робіть індивідуальні спецпропозиції постійним та новим клієнтам;
  • розміщуйте супутні товари на видному місці в холі і кабінетах майстрів, щоб у людини відразу виникав до них підсвідомий інтерес;
  • розширюйте спектр пропонованих додаткових товарів;
  • враховуйте вартість вихідного товару;
  • не соромтеся прямо пропонувати щось купити;
  • навчіть персонал принципам продуктивного спілкування з клієнтами.

Про додаткові процедури з продуктами від Shelly™, які значно впливають на підвищення середнього чеку та збільшення продажів ми розповімо в наступних статтях.

Набір рукавичок для манікюру Shelly 10 шт. Набір шкарпеток для педикюру Shelly 10 шт.
Гідрогелева маска для рук з ягодами годжі Shelly 200 г
Спа-ванна для прискореної підготовки до манікюру і педикюру М'яке лезо Shelly 500 мл
498
0
25 Червня, 2021
Ваш коментар буде першим